miercuri, 13 septembrie 2017

O Năzbâtie Pe Zi



Cine este Mihnea?
Mihnea are acum 2 ani dar este același băiețel jucăuș, hazliu și energic ca la 18 luni. El pare destul de ușor de ȋnţeles acum deoarece mami și tati ȋl provoacă mereu să dialogheze folosind adeseori cuvinte ,adeseori gesturi și uneori chiar și țipetele sunt considerate un mijloc de comunicare. Mihnea este foarte încântat atunci când toți membrii familiei sunt implicați în joc.


Într-o seră , când mama pregătea ceva de mâncare,Mihnea a dat jos toate cărțile de povesti din raft jos  voind să facă un munte sau  poate un turn pentru castel . Când mami a venit să-l  cheme la masă , a rămas uimită uitându-se la cărțile suprapuse și îngrămădite una în alta. Văzând-o Mihnea spune zâmbind:
-"A cazt"( a căzut)
Privirea și gesturile lui  însă spuneau cu totul altceva:
-Mami,să ști că nu eu le-am dat jos. Mâna mea a vrut să ia jucăria de pe raft și când am tras au căzut cărțile peste mine . Eu doar am vrut să le pun la loc și le-am așezat una peste alta. Uite chiar am răsfoit câteva.
Uitându-se la el ,mama ȋl întreabă răbdătoare :
-Ai vrut să citești?
Aceeași privire zburdalnică și zâmbăreața oferă răspunsul pe loc:
-Normal că am vrut să citesc ,dar vezi încă nu știu ce înseamnă furnicile alea negre de pe foaie și de aceea îmi place mai mult să ma uit la poze .Cât despre turn ,este mai degrabă o scara pe care am folosit-o  să-mi iau cartea preferată din raft.

După câteva momente mama și cu Mihnea stau pe covor ȋmbraţişaţi răsfoind cartea aleasă .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu